Apa Yang Ada Pada VEMMA??


Kebaikan VEMMA:

1)Membantu melindungi dan menyokong jantung yang sihat
-membantu membentuk sel darah merah dan sistem saraf yang sihat
-mengekalkan tahap amino asid *homosisteina yang sihat
-melindungi sel dan membantu kandungan kolesterol pada tahap yang sihat.
-membantu membekalkan Vitamin B pada jantung
-merupakan sebahaguan diet yang seimbang (rendah kandungan lemak tepu dan kolesterol)
-mengandungi asid folik, Vitamin B6, Vitamin B12 yang dapat mengurangkan risiko penyakit vaskular

2)Menjadikan mata, kulit dan rambut lebih sihat

3)Menjanakan tenaga yang mencukupi

4)Menyokong sistem pengimunan

5)Penghapus radikal bebas yang kuat
-antioksidan yang baik dengan nilai ORAC yang paling tinggi
-antioksidan membantu badan menentang radikal bebas yang bahaya
-menggalakkan panjang umur sel
-bukti saintifik menunjukkan penggunaan vitamin antioksidan boleh mengurangkan risiko sesetengah kanser

6)Sistem pencernaan yang sihat

7)Rumusan Bioavailable
-rumusan berbentuk cecair yang sedap, lebih mudahdiserap oleh badan berbanding pil dan tablet.



Table diatas menunjukkan jumlah buah-buahan, sayuran dan kekacang yang terdapat di dalam sebotol VEMMA.  Setiap jenis makanan tersebut mewakili zat-zat yang diperlukan oleh tubuh badan kita. 

Adakah anda mampu untuk makan 55 BIJI TELUR hanya untuk mendapatkan Vitamin D yang mencukupi?

Adakah anda mampu makan 2 BIJI TEMBIKAI BESAR untuk membekalkan tubuh badan anda dengan Vitamin B6?

Kenapa anda tidak mencuba VEMMA? Saya, penulis bagi produk VEMMA ini juga telah mencubanya. Baiklah, mari saya ceritakan apa masalah saya dan Alhamdulillah, VEMMA membantu menyelesaikan masalah saya.

Saya mempunyai penyakit yang sukar untuk membuang air besar. Selepas saya membuang, pastinya selepas itu, perut saya akan rasa lemah. Saya akan rasa ter-hydrate. Lebih-lebih lagi di bulan puasa ini. Biasanya saya akan minum air masak untuk mnghilangkan haus dan pedih ulu hati selepas membuang. Saya ada gastrik. Jadi, pedih perut sangat perit.

Saya diperkenalkan dengan VEMMA oleh seorang kenalan saya.Dia suruh saya mencuba untuk minum. Mula-mula saya x percaya sebab saya dah cuba banyak produk tapi hasilnya tetap sama. Tapi dia paksa saya minum jugak. Kesan daripada kesukaran untuk membuang air besar (toksin banyak sangat la ni), saya mengalami banyak effect yang lain seperti, kulit muka dan perut saya menjadi kasar dan warna x sekata. Malah, perut saya membuncit sedangkan saya tidak gemuk. Lebih teruk lagi, bila saya start kerja, saya asyik makan je tapi dok dalam air-cond, x berpeluh langsung. Perut saya main besar. Risaunyer saya...Macam orang mengandung plak sedangkan saya masih bujang lagi ok~~

Saya ni plak jenis x suka duduk dalam tandas lama-lama sangat. Bosan! So, proses tu jadi pembuangan yang x lawas. Saya minum VEMMA setiap pagi dan malam. Saya sudah tidak mengalami pedih ulu hati malah perut saya makin kempis....hehehe....boleh le nak berlawa masa raya nanti~

Jadi, anda semua bagaimana? 

Untuk keterangan lanjut, anda boleh email ke nightstarshop@gmail.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment